2010年12月3日星期五

❤A Moment Like This❤

What if I told you it was all meant to be
Would you believe me
Would you agree
It's almost that feelin'
We've met before
So tell me that you don't think I'm crazy
When I tell you love has come here now


A moment like this
Some people wait a lifetime
For a moment like this
Some people search forever
For that one special kiss
Ohh, I can't believe it's happening to me
Some people wait a lifetime
For a moment like this


Everything changes
But beauty remains
Something so tender
I can't explain
Well I maybe dreamin'
But 'till I awake
Can we make this dream last forever
And I'll cherish all the love we share


A moment like this
Some people wait a lifetime
For a moment like this
Some people search forever
For that one special kiss
Ohh, I can't believe it's happening to me
Some people wait a lifetime
For a moment like this


Could this be the greatest love of all
I wanna know that you will catch me when I fall
So let me tell you this


Some people wait a lifetime


For a moment like this
Some people wait a lifetime
For a moment like this
Some people search forever
For that one special kiss
Ohh, I can't believe it's happening to me
Some people wait a lifetime
For a moment like this


Ohh!
Like this!


Ohh!
I can't believe it's happening to me!


Some people wait a lifetime

For a moment like this


【华语】

如果我告诉你这一切都想成为的那样

你会相信我

您是否同意

这是,几乎就是歌词- - -

我们以前见过

告诉我,你不认为我疯了

当我告诉你的爱现在过来吗


像这样的时刻

一些人等一辈子

一会儿就像这样

有些人遍寻永远

对于那一个特殊的吻

哦哦,我不能相信这是发生在我身上的事

一些人等一辈子

一会儿就像这样


这一切都有了改变

而美丽仍然

这样温柔

我不能解释

我也许歌词- - -

但我醒了,直到

我们能使这梦想会天长地久

我将珍惜我们之间的爱


像这样的时刻

一些人等一辈子

一会儿就像这样

有些人遍寻永远

对于那一个特殊的吻

哦哦,我不能相信这是发生在我身上的事

一些人等一辈子

一会儿就像这样


这可能是最伟大的爱情

我想知道你能抓住我。当我跌倒的时候

所以让我告诉你这个


一些人等一辈子


一会儿就像这样

一些人等一辈子

一会儿就像这样

有些人遍寻永远

对于那一个特殊的吻

哦哦,我不能相信这是发生在我身上的事

一些人等一辈子

一会儿就像这样



哦!

这样的事!



哦!

我不能相信这是发生在我身上的事!



一些人等一辈子

一会儿就像这样


我超喜欢听这首歌の~

也很有意思~

我永远不会忘记~❤

没有评论:

发表评论